About us
Vítám Vás na stránkách určených dětem 2. ZŠ Dobříš, které učím anglický jazyk.
Na těchto stránkách najdete informace týkající se výuky anglického jazyka. Najdete zde všechno, co je k výuce potřeba, jak bude vypadat měsíční plán a informace týkající se všeho, co je na výuku potřeba.
Welcome to the website designed for children 2. ZŠ Dobříš who I teach English.
On these pages you will find information about English language I teach. You can find here everything - how does the monthly plan work and all information about everything you need to study to become better in English language.
Hodnocení
Ústní zkoušení u tabule: je možné při opravě nevydařeného výsledku písemné práce nebo z vlastního zájmu. Ústní projev je hodnocen hlavně v rámci prezentace projektů, případně v rámci diskuse k probíranému tématu - je také hodnoceno správné použití jazyku při přednesu.
Pětiminutovky: většinou na nedávno probranou látku - bez ohlášení, prověření přípravy na jednotlivé vyuč. hodiny.
Větší písemné práce: většinou 2x do měsíce nebo po probrání většího tematického celku, tyto práce budou ohlašovány cca týden před testováním.
Projekty a skupinové práce: budou zařazovány průběžně podle probíraných témat, ne vždy budou hodnoceny známkou; důraz se klade na osvojování a používání pravidel práce ve skupině, hodnocena je nejen kvalita práce s danými informacemi ale i týmová spolupráce, výsledná podoba a úroveň celkové prezentace projektu.
Práce a aktivita ve vyučování: hodnoceno bude zapojení žáka do výuky, splnění pracovních povinností, zájem o předmět, apod.
Sešit/pracovní sešit: je kontrolován průběžně, žák si sám odpovídá za svůj sešit a své zápisky
U prezentací a projektů je vždy třeba uvést informační zdroje - žáci 5., 6. a 7. ročníku musí uvést minimálně 2 informační zdroje a žáci 8. a 9. ročníku musí uvést minimálně 3 informační zdroje. Informační zdroje mohou být knižní i elektronické - je potřeba vždy uvést odkazy na webové stránky, ze kterých se čerpalo nebo názvy knih, ze kterých bylo čerpáno. Neuvedení těchto informačních zdrojů je hodnoceno jako nesplnění jednoho z hodnotících kritérií a ovlivní tak i celkové hodnocení projektu nebo prezentace.
Chybějící
pomůcky do výuky - jestliže žák nebude mít řádně připravené pomůcky na hodinu
(sešit (pracovní i školní), učebnici, materiály pro zadané projekty...)
zapisuje si do ŽK a předkládá k podpisu na začátku hodiny.